هدیه شب یلدا برای عروس

هدیه شب یلدا برای عروس چی ببریم؟

بردن هدیه شب یلدا برای عروس یکی از رسم‌های کهن در فرهنگ ما ایرانیان است. در این شب، داماد به همراه خانواده‌اش با بردن هدایایی برای عروس، خوشبختی، عشق و شادی را برای زندگی جدیدش آرزو می‌کنند.

ادامه مطلب

راهنمای تعمیر صنایع دستی

راهنمای تعمیر صنایع دستی

وقتی صحبت از تعمیر صنایع دستی به میان می‌آید، با روش‌های زیادی مواجه می‌شویم. گاهی تعمیر صنایع دستی به‌سادگی در منزل قابل‌ انجام است، اما مواقعی هم پیش می‌آید که باید کار را به یک استادکار ماهر بسپارید. در این مقاله به تمام این موارد خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب

هدیه برای مدیر مذهبی

هدیه برای مدیر مذهبی چه بخریم؟

انتخاب یک هدیه مذهبی چهارچوب‌های خاص خود را دارد و بسته به اینکه هدیه برای مدیر مذهبی تهیه می‌شود یا قصد دارید به یکی از آشنایان مذهبی خود هدیه دهید، باید تفاوت‌هایی را در نظر بگیرید.

ادامه مطلب

استاد احمد فیناسیان

آشنایی با هنرمندان صنایع دستی: احمد فیناسیان

اصفهان از شهرهای صاحب‌سبک در زمینه هنر قلم‌زنی است و شاگردان برجسته زیادی را در دامان خود پرورده است. یکی از این هنرمندان بزرگ، استاد احمد فیناسیان است که علاوه بر مهارت فوق‌العاده خود توانسته با سبک خاص و منحصر‌به‌فردش در میان سایر اساتید معاصر این حرفه بدرخشد.

ادامه مطلب

سازمان بین‌المللی صنایع دستی

آشنایی با سازمان بین‌المللی صنایع دستی

سازمان بین‌المللی صنایع دستی یک تشکل جهانی است که می‌تواند بلند‌گوی رسایی برای کشورهای دارای ثروت ملی صنایع دستی باشد و توجه دولت‌ها را بیش‌از‌پیش به اهمیت فوق‌العاده صنایع‌دستی در حوزه زندگی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ملت‌هایشان جلب کند.

ادامه مطلب

آشنایی با صنایع دستی اصفهان

آشنایی با صنایع دستی اصفهان

چقدر با صنایع دستی اصفهان آشنا هستید؟ خوب است بدانید اصفهان به‌عنوان شهر خلاق صنایع دستی ایران در فهرست جهانی یونسکو به ثبت شده و بخش عمده‌ای از اقتصاد سنتی این استان بر مبنای تولید و عرضه صنایع دستی است. در این مقاله با صنایع دستی اصفهان آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب

صادرات صنایع دستی ایران؛ مراحل و چالش‌ها

آیا می‌دانید که ایران دارای رتبه سوم در تولید صنایع دستی در جهان است؟ این در شرایطی است که کشور ما از لحاظ صادرات صنایع دستی، در رتبه 40 قرار دارد. این تفاوت رتبه نشان می‌دهد که بازار صنایع دستی ایران، با وجود همه ارزآوری و تنوع خود، درگیر چالش‌ها و مشکلات زیادی است

ادامه مطلب

اصول روانشناسی هدیه دادن

8 اصل مهم روانشناسی هدیه دادن

آیا می‌دانید که عادت هدیه دادن از شما انسان شادتری می‌سازد؟ این رسم، سابقه‌ای طولانی در حافظه بشر دارد، اما فارغ از اینکه چه هدیه‌ای تهیه می‌کنید، مخاطب شما چه کسی است و چه مناسبتی برای این کار وجود دارد، هدیه دادن هم چهارچوب‌هایی دارد.

ادامه مطلب