جعبه جواهر کشو دار 10*13*17 طرح پر (كد 70156/1)-1

جعبه طلا و جواهرات

جعبه‌هایی که برای سرویس طلا و جواهرات در طلافروشی‌ها وجود دارد، اغلب شکل یکسانی دارند. اینگونه جعبه‌ها آن حس شیک و لوکس بودنی که باید با خرید سرویس طلا و جواهر به انسان دست دهد، القا نمی‌کند. جعبه جواهرات باید در شأن طلایی که داخل آن قرار می‌گیرد باشد. موضوعی که در این میان وجود دارد این است که با قیمت کنونی طلا حتی شیک ترین و لوکس ترین جعبه‌ها نیز در برابر خود طلا هزینه ناچیزی را می‌طلبد. از جمله جعبه‌های جواهری که در مجموعه جعبه‌سازی انتشارات هلیا امکان تولید آن وجود دارد به شرح زیر است:

طراحی، سفارش و تولید جعبه سرویس طلا

طراحی، سفارش و تولید جعبه انگشتر چوبی

طراحی، سفارش و تولید جعبه حلقه چوبی ازدواج یا نامزدی

طراحی، سفارش و تولید جعبه حلقه چوبی نامزدی

طراحی، سفارش و تولید جعبه نیم ست

طراحی، سفارش و تولید جعبه دسبتند

طراحی، سفارش و تولید جعبه گردنبند

طراحی، سفارش و تولید جعبه گوشواره

طراحی و تولید جعبه طلا و جواهرات 1

طراحی و تولید جعبه طلا و جواهرات

جعبه سازی انتشارت هلیا توانایی طراحی و تولید انواع جعبه‌های زیورآلات را بصورت کاملا سفارشی داراست. ما می‌توانیم این جعبه‌های فانتزی را در هر ابعاد و با هر شکل و جنسی طراحی و تولید کنیم.

تولید جعبه طلا و جواهرات چوبی به صورت عمده

ساخت جعبه طلا و جواهرات به صورت عمده دراین مجموعه با بهره گیری از با کیفیت ترین مواد انجام می‌پذیرد. جعبه‌های جواهرات چوبی ما به صورت هارد باکس و ساخته شده از MDF، چوب و روکش های متنوع است. حاصل کار قطعا جعبه سرویس طلایی  لوکس و شیک خواهد بود که کمتر مجموعه‌ای در ایران توانایی تولید آن را دارد.

سفارش جعبه طلا و جواهرات

شما می‌توانید برای سفارش جعبه طلا وجواهرات و یا هر نوع جعبه زیورآلات با تلفن‌های ما تماس بگیرید و با توضیح موارد درخواستی خود، قیمت و زمان تولید جعبه را از ما استعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *