طراحی و تولید جعبه کادو و هدیه 1

جعبه هدیه و کادو صنایع دستی

وقتی که قصد هدیه دادن به کسی را داریم، مهمترین مسئله پس از خود هدیه بسته بندی شکیل و زیبا برای آن هدیه است. به طور مثال بهترین گلدان مینا به عنوان یک صنایع دستی بدون یک جعبه کادویی صنایع دستی زیبایی‌ای که باید داشته باشد را ندارد.

طراحی و تولید جعبه کادو و هدیه تبلیغاتی و ولنتاین

جعبه سازی انتشارت هلیا توانایی طراحی و تولید جعبه کادو تبلیغاتی و ولنتاین بصورت کاملا سفارشی را داراست. ما می‌توانیم این جعبه‌ها را در هر ابعاد و با هر شکل و جنسی طراحی و تولید کنیم.

تولید جعبه کادو و هدیه چوبی به صورت عمده

ساخت جعبه کادو و هدیه به صورت عمده دراین مجموعه با بهره گیری از با کیفیت ترین مواد انجام می‌پذیرد. جعبه‌های کادو فانتزی ما به صورت هارد باکس و ساخته شده از MDF، چوب و روکش های متنوع است. حاصل کار قطعا جعبه هدیه‌ای لوکس و شیک خواهد بود که کمتر مجموعه‌ای در ایران توانایی تولید آن را دارد.

سفارش جعبه کادو فانتزی

شما می‌توانید برای سفارش جعبه کادو فانتزی خود با تلفن‌های ما تماس بگیرید و با توضیح موارد درخواستی خود، قیمت و زمان تولید جعبه را از ما استعلام کنید.

دیدگاهی در مورد “طراحی و تولید جعبه کادو و هدیه

  1. رضا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من قصد دارم یک خط بر برای کتاب خوان ها تولید کنم. طرحی زدم و تولید اولیشون کردم. اما برای تولید انبوه اون به یک تولید کننده که قالبشو بسازه نیاز دارم. جنس این کار از پلاستیکه
    شما می تونید انجام بدید؟
    یا آیا کسی رو سراغ دارید که برای من این کار را انجام بده تا باهاشون وارد گفتگو بشم؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر در زمینه کاری ما نیست و کسی رو متاسفانه نمیشناسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *