طراحی و تولید جعبه ساعت 1

جعبه ساعت مچی

وقتی که ساعت مچی با برندی معتبر خریداری می‌کنیم جای خالی یک جعبه لوکس که شایستگی این ساعت را داشته باشد حس می شود. هزینه‌ای که برای این جعبه پرداخت می‌شود اغلب در مقابل ساعت مبلغ ناچیزی است. بعلاوه برخی از افراد علاقه به نگهداری کلکسیون ساعت مچی دارند تا در مناسبتهای مختلف یکی از آنها را استفاده کنند. استفاده از جعبه ساعت چندتایی برای این ساعتها که اغلب گران قیمت نیز هستند، می‌تواند حس لوکس بودن را نیز به آنها اضافه کند.

طراحی و تولید جعبه ساعت چندتایی

جعبه سازی انتشارت هلیا توانایی طراحی و تولید جعبه ساعت چندتایی بصورت کاملا سفارشی را داراست. ما می‌توانیم این جعبه‌ها را در هر ابعاد و با هر شکل و جنسی طراحی و تولید کنیم.

ساخت جعبه ساعت چوبی به صورت عمده

ساخت جعبه ساعت به صورت عمده دراین مجموعه با بهره گیری از با کیفیت ترین مواد انجام می‌پذیرد. جعبه‌های ساعت چوبی ما به صورت هارد باکس و ساخته شده از MDF، چوب و روکش های متنوع است. حاصل کار قطعا جعبه ساعتی لوکس و شیک خواهد بود که کمتر مجموعه‌ای در ایران توانایی تولید آن را دارد.

 

سفارش جعبه ساعت

شما می‌توانید برای سفارش جعبه ساعت با تلفن‌های ما تماس بگیرید و با توضیح موارد درخواستی خود، قیمت و زمان تولید جعبه را از ما استعلام کنید.

دیدگاهی در مورد “طراحی و تولید جعبه ساعت

  1. الهام مددی گفت:

    جعبه ساعت با چرم طبیعی میخواستم.

    1. حمیدرضا پویامنش گفت:

      متاسفانه با چرم طبیعی تولید نمیکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *