طراحی و تولید جعبه دستمال کاغذی 1

جعبه دستمال کاغذی

در هر خانه‌ای دستمال کاغذی برای پذیرایی نظافت و یا هر کار دیگه‌ای استفاده می‌شود. به دلیل بسته‌بندی مقوایی که این دستمال کاغذی‌ها دارند، برای پذیرایی وجهه‌ی خوبی ندارند. بنابراین از جعبه دستمال کاغذی خالی برای قرار دادن آن استفاده می‌شود. جعبه‌هایی که در بازار وجود دارند اغلب به یک شکل هستند و متنوع نیستند. یک جعبه دستمال کاغذی چرمی به طور مثال می‌تواند زیبایی خاصی به میز پذیرایی ببخشد.

طراحی و تولید جعبه خالی دستمال کاغذی

جعبه سازی انتشارت هلیا توانایی طراحی و تولید جعبه خالی دستمال کاغذی بصورت کاملا سفارشی را داراست. ما می‌توانیم این جعبه‌ها را در هر ابعاد و با هر شکل و جنسی طراحی و تولید کنیم.

ساخت جعبه دستمال کاغذی چوبی به صورت عمده

ساخت جعبه دستمال کاغذی به صورت عمده دراین مجموعه با بهره گیری از با کیفیت ترین مواد انجام می‌پذیرد. جعبه‌های دستمال کاغذی چوبی ما به صورت هارد باکس و ساخته شده از MDF، چوب و روکش های متنوع است. حاصل کار قطعا جعبه دستمال کاغذی‌ای لوکس و شیک خواهد بود که کمتر مجموعه‌ای در ایران توانایی تولید آن را دارد.

 

سفارش جعبه دستمال کاغذی

شما می‌توانید برای سفارش جعبه دستمال کاغذی با تلفن‌های ما تماس بگیرید و با توضیح موارد درخواستی خود، قیمت و زمان تولید جعبه را از ما استعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *