طراحی و تولید جعبه نفیس و لوکس 1

جعبه نفیس و لوکس

مشکلی که اغلب محصولات ایرانی دارند و اکثر مسئولان ایرانی نیز به آن اذعان دارند، خام فروشی محصولات ایرانی به کشورهای دیگر است. عدم وجود جعبه سازی برای تولید جعبه‌های لوکس و شیک برای محصولات ایرانی، که عمدتا در نوع خود در جهان منحصر به فرد هستند، باعث شده است که این محصولات معمولا با قیمتی بسیار پایین صادر شوند.

ساخت جعبه چرمی

جعبه سازی انتشارت هلیا توانایی طراحی و تولید جعبه با چرم بصورت کاملا سفارشی را داراست. از خصوصیات برجسته‌ی جعبه‌های چرمی ما استفاده از طراحی سنتی ایران با حک داغکوب است که در نوع خود از نظر کیفیت در ایران بی‌نظیر است. ما می‌توانیم این جعبه‌های چرمی را در هر ابعاد و با هر شکل و جنسی طراحی و تولید کنیم.

ساخت جعبه خاص و خلاقانه به صورت عمده

یکی از خصوصیات برتر مجموعه جعبه‌سازی انتشارات هلیا، توانایی تولید جعبه‌های خاص و خلاقانه است. ساخت این جعبه‌ها به صورت عمده دراین مجموعه با بهره گیری از با کیفیت ترین مواد انجام می‌پذیرد. طراحی این جعبه‌های زیبا عمدتا به صورت هارد باکس و ساخته شده از MDF، چوب و روکش های متنوع است. حاصل کار قطعا جعبه‌ای خاص خواهد بود که کمتر مجموعه‌ای در ایران توانایی تولید آن را دارد.

سفارش طراحی، تولید و ساخت جعبه فانتزی و تزئینی

شما می‌توانید برای سفارش جعبه تزئینی و فانتزی خود با تلفن‌های ما تماس بگیرید و با توضیح موارد درخواستی خود، قیمت و زمان تولید جعبه را از ما استعلام کنید.

دیدگاهی در مورد “طراحی و تولید جعبه نفیس و لوکس

  1. مریم عظیمی گفت:

    سلام تک رنگه یا رنگ دیگه هم داره؟

    1. حمیدرضا پویامنش گفت:

      سلام این جعبه قابلیت ساخت سفارشی رو در هر رنگی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *